duminică, 7 august 2011

Mi-e dor si doare.



      Mi-e dor. Mi-e dor să mă îndrăgostesc. Mi-e dor să iubesc. Mi-e dor să fiu în al nouălea cer . Mi-e dor să adorm cu "el" în gând şi să mă trezesc , tot cu “el”. Mi-e dor să fac crize de gelozie. Mi-e dor să o fac pe isterica. Mi-e dor să mă împace cu un sărut. Mi-e dor să mă topesc şi să încep să tremur când îl văd. Mi-e dor să compun poezii ca nebuna. Mi-e dor de "Ana" cea îndragostită,veselă şi entuziasmată ce crede ca lumea na nu e roz , ca nu-i place rozul , dar roşie , da!! roşie !! .. ador roşul , e o culoarea aşa intensă şi frumoasă , deci da ,mi-e dor să văd lumea
în roşu ! . Mi-e dor să spun "te iubesc" şi chiar să o simt. Efectiv , MI-E DOOR. M-am săturat de relaţii scurte şi puerile . Se spune că pentru toţi exista un "Mr. Right" , dar se pare că "destinul" ( încep să cred că nu exista aşa ceva ) , a uitat să-l “ fabrice” şi pe al meu. Mmm , nu-i nimic , sunt obişnuită să fiu uitată .Ce? Normal că minţeam. In fine ,nu se poate numi minţit , dar na. Normal ca nu sunt uitată, poate doar de destin . Ţin să cred ca nu sunt o persoană uşor de uitat , doar dacă vreau eu să fiu uitată , pentru ca de multe ori mă fac disparuta din viaţa persoanelor pe care le întâlnesc pe aleea vieţii mele. Aici am fost rea , dar asta e , nu-mi pasa , m-am săturat să fiu bună cu toţi , m-am săturat !!! Îl vreau pe “ Mr. Right” acum , aici , pt totdeauna !!! Dar na , doar vise . Nu există . :) 

2 comentarii: